ثبت نام

ثبت نام

ارسال تیکت

  1. با ارسال هر پاسخ از سوی واحد پشتیبانی، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود.
  2. تیکت‌هایی که با وضعیت باز هستند را بررسی کنید تا پروسه پشتیبانی سریع‌تر باشد.
  3. در روزهای تعطیل، ممکن است، پاسخگویی به تیکت‌ها کمی با تاخیر انجام شود.
  4. در صورت عدم پاسخگویی به تیکت ظرف 48 ساعت، به منزله رفع و حل موضوع خواهد بود و تیکت بسته می‌شود.
اسکرول به بالا

حریم خصوصی

آیتم وضعیت تاریخ وارد شدن تاریخ رد کردن عمل
موضوع
اطلاعات اضافی
موضوع
اطلاعات اضافی